Жүгіру жолы
Кіру
AA+
010000, Астана қаласы, Сарайшық ауданы Мичурин тұрғын алабы, 247 орамы, 2 үй
8 (7172) 29 45 55
8 (7172) 29 45 57
Мы приняли ваш запрос и в скором времени обработаем его! К сожалению, мы не смогли отработать ваш запрос.
Задать вопрос
Жүгіру жолы
Астана қаласы әкімдігінің «№ 60 «Арай» балабақшасы» МКҚК
Атауы Жүктеу
1 Консультационный пункт
2 Ата-аналарға арналған ақпарат
3 Ата-аналарға арналған ақпарат

 

Құрметті ата-аналар! Егер сіздің балаңыз балабақшаға бармаса және баланың тәрбиесі мен дамуына қатысты сұрақтарыңыз туындаса, сіз біздің кеңес беру орталығына хабарласып, баланы тәрбиелеу, оқыту, дамыту және денсаулығын сақтау мәселелері бойынша мамандардан тегін кеңестер мен тәжірибелік көмек ала аласыз.

МКҚК № 60 «Арай» балабақшасының байланыс телефоны: 

8 (7172) 29 45 55
8 (7172) 29 45 57

 

Дефектологтың ата-аналарға арналған кеңесі

1. Әр іс әрекет кезінде балаңызбен сөйлесіңіз, мысалы, тамақ жасау кезінде, үй жинап жүргенде, ойнағанда, серуенге шыққанда және т.б. не істеп жатқаныңыды, не көргеніңізді, бала не істегенін, басқа адамдар не істеп жатқандарын және баланың не көріп отырғанын айтып отырыңыз.

2.Асықпай сөйлесіңіз, қалыпты темпте, интонациямен.

3. Баланың сөйлеуіне және сұрақтарға жауап беруіне мүмкіндік үшін, уақытты кішкене созып тұрыңыз.

4. Сізді қоршаған дыбыстар мен дауылдарды таңдаңыз. Балаға айтыңыз: «Тыңдашы, ит қалай үретінін, ал бұл желдің дауылы» және т.б. Ал сосын сұраңыз «Бұл не?» Бұл иттің үруі, желдің дауылы, ұшақтың дыбысы, жапытақтардың сылбыры, өзеннің сылдырлап ағуы және т.б.

5. Қысқа әңгіме, оқиғаны айтыңыз. Сосын балаға бұл оқиғаны Сізге немесе басқа кісіге айтып беруіңе көмектесіңіз. Қиналған кездеріңде, бағыттайтын сұрақтарды қойыңыз.

6. Егер де бала сөйлегенде бірнеше ғана сөздерді қолданса, оның сөздік қорын байыту үшін жаңа сөздермен таңыстырыңыз. 5-6 сөз таңдаңыз (дене бөліктері, ойыншықтар, азық-түліктер) және оларды балаға атаңыз. Оған сөздерді қайталауға мүмкіндік беріңіз. Бала оларды үздік дыбыстайды деп күтпеңіз. Баланы жандандырып, сөздерді жаттатқыздыра беріңіз. Бала сөздерді дыбыстаған кейін, 5-6 сөзді енгіздіріңіз. Бала оны қоршап жатқан көп заттардың аттарын меңгергенше дейін, осылай сөздерді қосып отырыңыз. Күн сайын жаттықтырыңыз.

7. Егер де бала бір сөз ғана айтса, оған қысқа сөйлемшелерді жаттатқыздырыңыз. Балаңыз білетін сөздерді қолдаңыңыз. Түс, көлем, әрекетті қосыңыз. Мысалы: егер де бала «доп» десе, кейін оны «улкен доп», «Арманның добы», «дөңгелек доп» деуге үйретіңіз.

 

Дидактикалық ойындар 

Геометриялық пішіндерге арналған дидактикалық ойындар
Мақсаты: Балаларға біреуі артық немесе кем санды тауып, атауды үйрету. 
Көрнекілік: Ою-өрнектер, геометриялық пішіндер салынған карточкалар жиынтығы, геометриялық пішіндер. 
Барысы: Балалар геометриялық /ұшбұрыш, шаршы, дөңгелек және с.с./ пайдаланып, мұғалімнің тапсырмасына үндеместен жауап беруі тиіс. 
Тәрбиеші тапсырма береді, балалар оны орындайды.: 
а/дөңгелектерден біреуін артық етіп, ұшбұрыштарды қойыңдар /үш дөңгелек салынған сандық карточканы көрсетеді/; 
б/мұндағы дөңгелектерден біреуін кем етіп, шаршыларды қойыңдар /бес дөңгелек салынған сандық карточканы көрсетеді/; 
в/дәл осындай пішінді көрсетіңдер /дөңгелекті көрсетеді/және осыларға сәйкес тапсырмаларды көрсетіндер. 
Ойын соңында қорытынды шығарылады. Қатені аз жіберген қатар ұтып шығады.Ойынның барысында балалардың зейіні, қол қимылының жылдамдығы, дәлдігі қалыптаса бастайды және санауды, біреуі артық немесе кем санды тауып, оны атауды үйренеді. 

«Дәл осындай пішінді тап» 

Ойынның мақсаты: геометриялық пішіндер жайлы білімдерін бекіту, пішіндерді атауға, ажыратуға, салыстыруға жаттықтыру. 
Ойынның құрал-жабдықтары: бала саны бойынша құлыптың суреттері, геометриялық пішіндер. 
Ойынның мазмұны: алдарындағы сиқырлы құлыпты ашуды ұсыну. Құлыптың кілттері де сиқырлы, геометриялық пішіндерден құралған екенін айту. Әр бала құлыпқа сай келетін кілтті алып, құлыпты ашады. 

Ойынның атауы: «Түстерді ретке келтір»

Мақсаты:
Баланың қол мен көз координациясын, зейінін, логикалық ойлау қабілетін дамыту және түстерді ажыратып, оларды сәйкестендіруді үйрету.

Қажетті құралдар:

Түрлі түсті шарлар, қағаз немесе пластик стакандар.

Ойынның барысы:

  1. Әр түсті шарларды ретсіз бірнеше қатарға орналастырылады.
  2. Баланың мақсаты – шарларды түсі бойынша топтастырып, әр түсті бір қатарға орналастыру.
    • Мысалы, қызыл шарларды бір қатарға, көк шарларды екінші қатарға, жасыл шарларды үшінші қатарға қою.
  3. Әр шарды стакан бетіне ретімен орналастырады.

Бұл ойын баланың зейінін шоғырландыруды, түстерді ажырата білуді және моторикасын жақсартады.

 

Ойынның атауы: «Суға салынған конструктор»

Мақсаты:

  • Баланың қол моторикасын дамыту.
  • Қол мен көздің координациясын жақсарту.
  • Шығармашылық және логикалық ойлау қабілетін арттыру.

Қажетті құралдар:

  1. Конструктор бөлшектері
  2. Суға толтырылған контейнер
  3. Таяқшалар (пинцет, қытай таяқшалары немесе жай ағаш таяқшалар).

Ойынның барысы:

  1. Дайындық:
  • Конструктор бөлшектерін суға салып қойыңыз.
  • Таяқшаларды баланың қолына ыңғайлы болатындай таңдаңыз.
  1. Тапсырма:
  • Баланың міндеті – таяқшалардың көмегімен суда жатқан конструктор бөлшектерін алу.
  • Баладан бөлшектерді түсі бойынша алып, оларды сәйкес түсті бөліктерге жинауды сұраңыз.

«Үлгі бойынша құрастыру»

  • Дайын суретті немесе үлгіні көрсетіңіз, бала сол үлгіні бөлшектерден құрастырады.

 

«Бір қолды пайдалану»

  • Бір ғана қолды пайдалануға рұқсат етіңіз. Бұл ойынды күрделендіреді және зейінін арттырады.

Ойынның пайдасы:

  1. Ұсақ моторика мен дәлдікті жетілдіреді.
  2. Логикалық және шығармашылық қабілеттерін дамытады.
  3. Зейінін шоғырландырып, шыдамдылыққа үйретеді.
  4. Ойын арқылы түстерді, пішіндерді және құрылымдарды тануды үйретеді.

Кеңестер:

  • Баламен бірге құрастырған нысанның атын қойып, оны әңгімеге айналдырыңыз.
  • Ойын соңында барлығын жинауды да қызықты тапсырма ретінде ұйымдастырыңыз.

Бұл ойын үй жағдайында ұйымдастыруға оңай әрі өте пайдалы!

 

Консультация для родителей (от логопеда)

“Артикуляционная гимнастика - основа формирования правильного произношения звуков речи”

Четкость речи ребенка напрямую зависит от состояния органов артикуляции. Для правильного звукопроизношения необходимы сильные, упругие и подвижные органы речевого аппарата - язык и губы. Для того, чтобы подготовить эти органы к постановке правильного уклада какого-либо звука речи необходимо прежде всего сконцентрироваться на выполнении артикуляционной гимнастики. Артикуляционная гимнастика – это совокупность специальных упражнений, направленных на укрепление мышц артикуляционного аппарата, развитие силы, подвижности и дифференцированности движений органов, участвующих в речевом процессе.

Артикуляционная гимнастика является основой формирования правильного произношения звуков речи. В связи с этим, для облегчения процесса формирования правильного артикуляционного уклада необходимо ежедневно выполнять ряд специальных упражнений, которые способствуют развитию и укреплению мышц речевого аппарата.

Целью артикуляционной гимнастики является выработка определенных положений органов артикуляционного аппарата, необходимых для правильного произношения звуков речи.

Рекомендации родителям по проведению артикуляционной гимнастики в домашних условиях

  1. Проводить артикуляционную гимнастику необходимо ежедневно. Желательно в одно и то же время.
  2. Помните о том, что проводить артикуляционную гимнастику необходимо сидя перед зеркалом. Ребенок должен видеть работу органов речевого аппарата.

  1. В ходе проведения артикуляционной гимнастики следите за правильностью посадки ребенка. Ребенок должен сидеть перед зеркалом с ровной спиной и прямым положением головы. Нельзя запрокидывать или наклонять голову.
  2. Помните о том, что все упражнения выполняются ребенком в спокойном состоянии, без излишнего мышечного напряжения.
  3. Каждое упражнение выполняется ребенком по 3 раза. Не забывайте делать паузы между повторением упражнении. Во время пауз напоминайте ребенку о том, что ему нужно проглотить накопившуюся слюну.
  4. Следите за тем, чтобы ребенок не задерживал дыхание во время выполнения артикуляционных упражнений. В период заложенности носа выполнение артикуляционной гимнастики запрещено!
  5. Артикуляционную гимнастику необходимо проводить в игровой форме. Можно "приглашать в гости" сказочных героев-помощников, которые будут подбадривать ребенка в ходе выполнения упражнений.

 

Например, перед выполнением упражнения "Лошадка" можно поставить на стол игрушечную лошадь.

В ходе выполнения ребенком артикуляционных упражнений проговаривайте короткие тематические стихотворения.

Система упражнений, способствующих формированию правильного артикуляционного уклада и развитию артикуляционной моторики, должна включать в себя как статические, так и динамические элементы. Начинать артикуляционную гимнастику лучше с упражнений для губ.